A znovu do práce...

22.11.2003

Natáhli jsme téměř všechny brány, schází jich asi deset (pod lávkou), ale na ně už nebyl materiál. Odpoledne první trénink od naší NKZ.

17.11.2003

Finišujeme, dělali jsme brány, nový způsob zavěšení je zcela odlišný od stávajícího, takže musíme všechno předělat komplet a učime se za pochodu, vše jde pomalu. Prozatím máme připravené brány a jezdce. Navěšeno je zatím asi patnáct z celkové stovky bran, hlavně v horní části kanálu. Odpoledne jsme po šestitýdenní přestávce pustili vodu.

8.11.2003

Navzdory odborným a vědecky podloženým předpovědím počasí jsme dospárovali za asistence naprosto nelistopadového sluníčka, které někoho zlákaly k uplatnění hesla "my se práce nebojíme, my si k ní i lehneme". Petra zapózovala k obrazu "natírání plotu v podzimní náladě". Na závěr jsme ještě natáhli vodící drát na části prodlouženého brankoviště a vyzkoušeli trošku odlišný systém zavěšení branek. Když nám to vyjde, tak to bude dražší a lepší, když to nevyjde, tak to bude jenom dražší :-)

1.11.2003

Nic zvláštního se nestalo. Z pátku na sobotu jsme měli návštěvu, celý den jsme se zabývali tím, že jsme se snažili do otvoru, kam v lepším případě strčíte ruku nacpat v lepším případě několik lžic betonu. Většinou ale víc. Odvezli jsme poslední zbytky lávky, která na začátku kanálu pod mostem spojovala oba břehy a povodeň z ní udělala roli toaletního hajzlpapíru. Končili jsme za setmění s hřejivým vědomím kusu udělané práce, které mi nemohla zkazit ani zvítězivší chřipka.

25.10.2003

Opravovali jsme ploty tábořiště. Šikmý plot byl celkem hračka. Plot směrem silnici byl těžší oříšek. Nejdřív odkopat až na základ, pak přitáhnout bytelný profil, přistavit auto, nasadit hubcuk na tažné zařízení a můžeme jet... Nakonec jsme plot narovnali a já mám asi zase o něco delší auto, protože i když jsem stál na brzdách, tak mnou hubcuk smýkal po asfaltu...Odpoledne nějaké to spárování, protože loni na to nebyl čas a spáry dlažby jsou místy silně vymleté.

18.10.2003

Prodlužovali jsme sloupoví pod spodní částí tratí, dobetonovávali zbytek škvír mezi pneumatikami a šikmým břehem ve spodní části trati, trošku spárovali břeh, opravovali vymletou dlažbu u ovladání uzavírací klapky kanálu.

11.-12.10.2003

Zabetonovávání mezer mezi pneumatikami a zkoseným břehem ve spodní části kanálu. Oprava gum potrhaných loňskou povodní. Mírná přestavba spodních překážek. O dalších věcech by vám musel povyprávět někdo, kdo tam (na rozdíl ode mne) byl.