Únor 2005
|
Zadávací podmínky architektonicko-urbanistické studieCentrum města Kralup nad Vltavou a přestavba budovy bývalého hotelu Praha na MěÚ Cílem studie je navrhnout nové řešení centra města (viz příloha č. 1. - územní vymezení studie). Areál pivovaru, mlýnu apod. umístěný v samotném středu řešit formou polyfunkční zástavby (obchody, bydlení, kultura, administrativa) v širších souvislostech a vazbách s respektováním doporučení vzešlých z posudku architektonicko-urbanistické a památkové kvality objektů v předmětném území (viz příloha č. 4.). Dále se jedná o přestavbu bývalého hotelu Praha na administrativní budovu MěÚ v plné kapacitě, formou rekonstrukce stávajícího objektu a přístavby s možností realizace stavby ve dvou etapách (II. etapa - přístavba) a její „obslužnost“ v širších dopravních souvislostech a vazbách na současné i budoucí možné přístupové komunikace a parkovací plochy. Studie bude určena k informativnímu účelu. Požadavky na studii přestavby budovy bývalého hotelu Praha na MěÚ: - řešit budovu MěÚ tak, aby byla realizovatelná za současné majetko-právní situace - řešit dispoziční řešení budovy po jednotlivých podlažích - v maximální míře využít stávající dispozici podlaží - propojit jednotlivá podlaží přístavby s podlažími současné budovy alespoň ve 2 úrovních - umožnit variabilitu dispozičního uspořádání v přístavbě - řešit umístění 140 zaměstnanců MěÚ - řešit umístění některých specifických agend - dávkové pracoviště, dopravně-správní agendy, pasy a občanské průkazy, podatelna, pokladna, matrika, evidence obyvatel (jednoduchý přístup pro veřejnost, potřeba čekáren a přepážkového kontaktu) - řešit umístění velké zasedací místnosti pro ZM (35 zastupitelů a úředníků + min. 50 sedících osob), použitelné i jako oddávací síň v případě realizace stavby po etapách, pokud bude oddávací síň navrhována do přístavby - řešit umístění oddávací síně (cca 40 osob) - řešit umístění zasedací místnosti pro RM o velikosti cca 50m2 - řešit umístění 2 menších jednacích místností, každá o velikosti cca 20-30 m2 - řešit umístění rychlého občerstvení - bufet - řešit umístění 2 výtahů pro veřejnost - řešit využití suterénu Forma zpracování studie: - studii budovy MěÚ předložit v podobě min. 3 perspektivních zobrazení, stanoviště jsou zakreslena v příloze č. 1. - dispoziční řešení budovy MěÚ předložit v podobě - půdorysy všech podlaží a charakteristické řezy a pohledy - měřítko výkresů budovy MěÚ: 1:100 - měřítko výkresů centra: širší vztahy 1:1000, řešené území: 1:500 - součástí studie bude propočet přibližných nákladů, samostatně budou uvedeny náklady stavby budovy MěÚ (ve variantní podobě - při stavbě I. a II. etapy dohromady a zvlášť) Způsob odevzdání: bez rozpisky ve 3 výtiscích + 1 v elektronické podobě na CD v anonymním obalu s velkým označením „STUDIE CENTRUM - NEOTVÍRAT“, v němž bude neoznačená zalepená obálka obsahující identifikační údaje zhotovitele studie Termín odevzdání: do 31. května 2005 Místo odevzdání: podatelna MěÚ V průběhu zpracovávání studie možnost konzultací s „Odbornou pracovní skupinou centrum“, kontaktní osoba: Kamil Hainc, tel.: 315 739 856, e-mail: hainc@mestokralupy.cz. Projektová dokumentace budov v areálu „pivovaru“ a „mlýnů“, bývalé budovy MěNV a OD Máj je přístupna k nahlédnutí na odboru výstavby a územního plánování MěÚ - tel. 315 739 909. Přílohy: č. 1. - územní vymezení studie se zákresem 3 stanovišť povinných perspektivních zobrazení č. 2. - přehled majetkoprávních vztahů č. 3. - snímek územního plánu s předmětným územím a okolí č. 4. - posouzení architektonicko-urbanistické a památkové kvality objektů č. 5. - projektová dokumentace budovy bývalého hotelu Praha |