Kralupy

  Home   |   Kalendář akcí   |   Kultura   |   Sport   |   Zpravodaj   |   Kralupské firmy   |   Hokejbal   | Pátek 1. listopadu 2024   
 Zpravodaj





Zpravodaj > Únor 2005

Zadávací podmínky architektonicko-urbanistické studie


Centrum města Kralup nad Vltavou
a přestavba budovy bývalého hotelu Praha na MěÚ
Cílem studie je navrhnout nové řešení centra města (viz příloha č. 1. - územní vymezení studie). Areál pivovaru, mlýnu apod. umístěný v samotném středu řešit formou polyfunkční zástavby (obchody, bydlení, kultura, administrativa) v širších souvislostech a vazbách s respektováním doporučení vzešlých z posudku architektonicko-urbanistické a památkové kvality objektů v předmětném území (viz příloha č. 4.).
Dále se jedná o přestavbu bývalého hotelu Praha na administrativní budovu MěÚ v plné kapacitě, formou rekonstrukce stávajícího objektu a přístavby s možností realizace stavby ve dvou etapách (II. etapa - přístavba) a její „obslužnost“ v širších dopravních souvislostech a vazbách na současné i budoucí možné přístupové komunikace a parkovací plochy.
Studie bude určena k informativnímu účelu.

Požadavky na studii přestavby budovy bývalého hotelu Praha na MěÚ:
- řešit budovu MěÚ tak, aby byla realizovatelná za současné majetko-právní situace
- řešit dispoziční řešení budovy po jednotlivých podlažích
- v maximální míře využít stávající dispozici podlaží
- propojit jednotlivá podlaží přístavby s podlažími současné budovy alespoň ve 2 úrovních
- umožnit variabilitu dispozičního uspořádání v přístavbě
- řešit umístění 140 zaměstnanců MěÚ
- řešit umístění některých specifických agend - dávkové pracoviště, dopravně-správní agendy, pasy a občanské průkazy, podatelna, pokladna, matrika, evidence obyvatel (jednoduchý přístup pro veřejnost, potřeba čekáren a přepážkového kontaktu)
- řešit umístění velké zasedací místnosti pro ZM (35 zastupitelů a úředníků + min. 50 sedících osob), použitelné i jako oddávací síň v případě realizace stavby po etapách, pokud bude oddávací síň navrhována do přístavby
- řešit umístění oddávací síně (cca 40 osob)
- řešit umístění zasedací místnosti pro RM o velikosti cca 50m2
- řešit umístění 2 menších jednacích místností, každá o velikosti cca 20-30 m2
- řešit umístění rychlého občerstvení - bufet
- řešit umístění 2 výtahů pro veřejnost
- řešit využití suterénu

Forma zpracování studie:
- studii budovy MěÚ předložit v podobě min. 3 perspektivních zobrazení, stanoviště jsou zakreslena v příloze č. 1.
- dispoziční řešení budovy MěÚ předložit v podobě - půdorysy všech podlaží a charakteristické řezy a pohledy - měřítko výkresů budovy MěÚ: 1:100
- měřítko výkresů centra: širší vztahy 1:1000, řešené území: 1:500
- součástí studie bude propočet přibližných nákladů, samostatně budou uvedeny náklady stavby budovy MěÚ (ve variantní podobě - při stavbě I. a II. etapy dohromady a zvlášť)

Způsob odevzdání: bez rozpisky ve 3 výtiscích + 1 v elektronické podobě na CD
v anonymním obalu s velkým označením „STUDIE CENTRUM - NEOTVÍRAT“, v němž bude neoznačená zalepená obálka obsahující identifikační údaje zhotovitele studie

Termín odevzdání: do 31. května 2005

Místo odevzdání: podatelna MěÚ

V průběhu zpracovávání studie možnost konzultací s „Odbornou pracovní skupinou centrum“, kontaktní osoba: Kamil Hainc, tel.: 315 739 856, e-mail:
hainc@mestokralupy.cz.

Projektová dokumentace budov v areálu „pivovaru“ a „mlýnů“, bývalé budovy MěNV a OD Máj je přístupna k nahlédnutí na odboru výstavby a územního plánování MěÚ - tel. 315 739 909.

Přílohy:
č. 1. - územní vymezení studie se zákresem 3 stanovišť povinných perspektivních zobrazení
č. 2. - přehled majetkoprávních vztahů
č. 3. - snímek územního plánu s předmětným územím a okolí
č. 4. - posouzení architektonicko-urbanistické a památkové kvality objektů
č. 5. - projektová dokumentace budovy bývalého hotelu Praha